Syndication

A televíziózás Szent Kelyhe, amire minden sorozat vágyik. Annyit tesz, hogy egy bizonyos programot egynél több csatornának is eladnak, és szélesebb körben forgalmazzák, mint ha csak az NBC-n menne este 8-tól. A sorozatokat gyártó cégek általában az első sugárzáson veszítenek, hiszen csak egy országos adón, hetente egy alkalommal látható az alkotás, de ha elérik a bűvös 100 epizódos számot (nem minden esetben kell ennyi epizód, de nem árt ha van sok) akkor megkezdődhet a sorozat csomagban való árusítása, a kisebb piacokon és külföldön történő utánsugárzás. Ebben az esetben a siker garantált, hiszen folyamatosan, szinte minden nap megy valahol az adott sorozat, sitcomok esetében naponta több résszel is (nálunk a Cool Tv-n látható Rém rendes családra tessék gondolni) a sorozatok pedig lemehetnek akár többször is egymás után (a Viasat és a szombat-vasárnapi Star Trek orgia jusson eszünkbe).